logo
امروز : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۶۲۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

سهمیه سوخت کامیون‌های نفت‌گاز‌ سوز کاهش نیافته است/ مشکلی در تامین سوخت کامیونداران در استان زنجان وجود ندارد

سهمیه-سوخت-کامیون‌های-نفت‌گاز‌-سوز-کاهش-نیافته-است-مشکلی-در-تامین-سوخت-کامیونداران-در-استان-زنجان-وجود-ندارد
مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی استان زنجان با بیان اینکه هیچ گونه کاهش و کمبودی در شارژ سهمیه‌ نفت‌گاز خودر‌های گازوییل سوز رخ نداده گفت: دارندگان خودروهای گازوئیل سوز برای دریافت سهمیه سوخت اطلاعات خود را در شهرداری و راهداری شهر مربوطه کامل کنند.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: خبری در سطح استان زنجان در میان کامیون‌داران منتشر است مبنی بر اینکه سهمیه نفت‌گاز یا گازوئیل تعدادی از کامیون‌های باربری و خودرو‌های مسافربری کم شده‌ است؛ اما ما به عنوان متولی این موضوع را رد می‌کنیم چراکه هیچ گونه کاهش و کمبودی در شارژ سهمیه‌ها اتفاق نیفتاده است.

وی افزود: شارژ کلیه کامیون‌ها، کامیونت‌ها و ماشین‌های باری و مسافری گازوئیل سوز طبق روال ماه‌های گذشته شارژ شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان گفت: آنچه که دارندگان ماشین‌های نفت‌گاز سوز باید بدانند این است که سهمیه نفت‌گاز این دسته از ماشین ‌ها بر اساس طرحی به نام طرح پیمایش شارژ می‌شود.

وی عنوان کرد: اطلاعات در این طرح از طریق دو سامانه شهرداری و راهداری به روز می‌شود و بر اساس پیمایش خودرو‌ها، بارنامه و باربرگ سهمیه نفت‌گاز شارژ می‌شود.

حبیبی بیان کرد: کلیه ماشین‌های باربری و مسافربری نفت‌گاز سوز که در داخل شهر فعالیت می‌کنند برای اینکه سهمیه بر اساس طرح پیمایش شارژ شود باید در سامانه شهرداری شهر مورد نظر ثبت نام کنند و بعد از ثبت نام در سامانه شهرداری و بر اساس باربرگ‌هایی که روزانه صادر می‌شود سهمیه نفت گاز تعلق گیرد. با این وجود سهمیه شارژ شده مازاد بر نیاز است و مطمئنا کفاف این ماه را خواهد داد و حتی مازاد نیز خواهد بود.

وی گفت: ماشین‌های باربری و مسافربری نفت‌گاز سوزی که به صورت بین شهری در حال فعالیت هستند باید با مراجعه حضوری به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهر خود با شرط داشتن کارت هوشمند برای دریافت سهمیه سوخت ثبت نام کنند؛ تا به ازای هر باری که جابه جا کرده‌اند و بارنامه گرفته اند، بر اساس بارنامه‌ها و مسافت طی شده، نفت گاز طبق طرح پیمایش در کارت سوخت شارژ شود. نفت‌گازی که به این صورت در کارت‌ها شارژ می‌شود علاوه بر اینکه تامین کننده نیاز همان خواهد بود بلکه مازاد نیز خواهد داشت./ب

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۱
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۰
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۸
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳